Selasa, 14 Julai 2009

suasana di hospital

ari ahad lepas... i and en faweb g melawat
my fren.. kimi yg agak saket... demam denggi...
beliau tlh ditmptkn d HKL..
thanks 2 en faweb yg tlh mmbawa saya ke hkl..

mula2 nk masuk parking masyaAllah ssh tol..
xde parking..ramai tol org.. last2 kne parking jauh..
teringt ms aku melawat ayah saket dl...
dtg ngn mak.. ms tu mula2 bwk kete...

xde perubahan pun kt sini...
HKL still sama mcm aku g melawat ayah dl2
then aku truskn pjlnan yg jauh...
nk menuju wad 19
mula2 en faweb mcm confident bwk aku
msuk 1 bgunan tu...
aku ikot je, sbb die de pglmn denggi gak dl...
die pun ingt2 lupe, pas2 die bwk aku g wad kecemasan lak
nmpk sgt die xtau.huhu
pas2 en faweb pun tnye kt security kt situ
seb bek security kt situ mesra pengguna...huhu

da smpai kat wad tu...
kami terus ke tmpt kimi...
mcm saket sgt lak die... baring je die.
padahal masuk air je
hahaha...jgn marah eh kimi...
kelakar lak tgk si kimi ni
pakai bj ospital warna ijau tu siap ngan kain sarong hijau lg
huhu
aku smpat gak la borak2 ngan si kimi
en faweb mcm jd pemerhati lak...
bkn nk borak sesame
isk...
tp xpelah tu die nk bwk aku kan??
huu

pas2 en faweb bisik kat telinga aku...
"xberubah kat ospital ni..mcm dl2"
mmg la..ospital da tua...hehe
pas2 aku pun pulang...
ms nk kuar tu
aku tunjuk en faweb tmpt die lahir dl
hospital bersalin HKL...
hahaha

get well soon kimi...
huhu

0 ulasan:

Catat Ulasan