Selasa, 4 Ogos 2009

tag dr cik atie

huh..so busy la lately ni...
ari2 blk keje lambat
sorie eh cik atie yg tagged i.. lmbt lak..hehe


1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

baru balik dr keje lorh...

2. 2 jam yang lalu?
tgh discuss ngan opismate..

3. Minggu lepas?
keje la...

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
baru beli earphone kat PC Fair
lagu pun tak update
dgr lagu lama je...
huhu

5. 3 binatang yang anda tak suka?
seangkatan dgn bab1 dan keturunannya
anjing sbb suke wat aku tkejut.huh
ular (geli ooo)

6. 5 fakta tentang anda?
berbadan terlalu ramping..haha
anak pompuan sorg..
banyak kawan laki dr pompuan
agak pendiam kot
ade abg yg gemok..huhu


7. Tahun depan mungkin anda?
keje goverment kot..hopefully

8. Saya tak reti sangat…
ngan jalan KL ni...huh. asik salah simpang je

9. Saya pandai …
dari abg saya..huhu

10. Kawan saya…
sume pandai bergosip..haha

11. Saya ada…
ramai adek.. yang membuatkan saya hepi


12. Saya seorang…
pendiam, pemurah tp kedekut sket la..huhu

13. Adik saya…
ramai... last nama die piqah so nakal..hehe

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
YM
karok
kuar jalan2

15. Bilakah pertama kali bercinta?
mase time blaja kat poli (cinta muda mudi)

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
result SPM aku terok dl... tp skang aku da bjaya

17. Saya rindu…
nak g kumpul ngan member poli..

18. Saya tak sabar…
nak kawen

19. 5 laman yang anda slalu layari?
kat opis xleh bukak fs, fb ngan tagged
so...
yahoo mail
gmail
groupware (email tempat keje)
blog
google earth


20. Anda mahu tag?
cukup2 la.. sume dah kene tag
huhu


2 ulasan:

Unknown berkata...

ramai adek??tmasuk adek agkat skali ke??hahaha

cikfarahain berkata...

erk?
aku ade adek angkat ker?

Catat Ulasan