Jumaat, 30 Oktober 2009

buat pertama kali nya...

buat pertama kalinya aku menitiskan air mata kat opis ni
agak sedeh citer aku ni...
aku dipaksa buat kerja yang aku sendiri xtau buat...
dan xde org nak tolon ajarkan..
everything buat sendiri dan hentam jela...

aku bkn nk burukkan company pat aku ni..
nak bukak pekung di dada tp aku da xdpt menaham sume ni...
but maybe sume tmpt sama kot..
atau mungkin aku xde pengalaman kerja...

dalam mggu ni mcm2 terjadik...
aku xg interbiu MARA... da byk kali tolak tuah
aku pun xtau la company ni ade aura ngan aku... cmne nk
tnggalkan company ni.. klu aku asik tak g interbiu je...apply je lebih.
ntahla...

berbalik pada citer aku nangis tu...
cmni aku diberi keje last minit
suh print user manual n wat script kat database pas2 nk anta
kat server yng run system live
then present mase meeting system yg live tu..
aku da ckp... aku xleh nk wat
aku tkut kang system live tu jadik error sbb aku.. tp
dieorg still xphm gak... pakse aku g
aku nangis kat opis ni...
sume cm pandang serong asal bdk ni tetibe nangis
aku da xtau nk luahkan kat sape...
yang ade tym tu ahmad dhani (nama samaran) n
kawan die yg baru knl je lalat.
sian dieorg kne dgr sume termasukla %@#%%^&***
aku siap hempas2 barang lg kat opis ni

aku balik je umah nangis lagi
nk resign... xthn sgt
mak aku siap tolon taipkn surat resign tuk aku skali..
bujet nk resign 24 hours la kan???
tp sape nk bayar klu resign 24 hours..iskkk
xmampu ngan hutang laptop nyer
adesss


aku pk blk.. aku akan berusaha carik keje len
dan aku akan pastikan aku akn pegi setiap interbiu
btl kata encik S die kate aku tkut g interbiu...
siot je.. ckap 1 doa tau..hehe
aku akan berpindah dari sini ikot kak mel g syrkt len...
xthn da...

mcm2 kan???
td kak ita kat opis ni nanges sbb system die xleh run...
user da tggu kat bawah
klu aku agak cuak gak la...
cian kak ita...

p/s: carikla tmpat kerja yang betol stabil...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

scary nye..
papepon sabar n smuga bejaya mncari kerja yg lebih seswaii..k..hehe

eLeE berkata...

takotnye nk masuk alam keje..huhu

Catat Ulasan