Isnin, 22 Jun 2009

besh ke rockaway???

besh ke rockaway???
aku yg forward2 kan brosur tu last2 aku gak yg xpegi...
hukhuk.
seday x???
erm... memandangkan aku xpegi, aku hanye dgr citer dr org2 len je
kawan2 yg len citer la..pas2 jgn lupe upload gmbr...

anyway aku mmg nk pegi rockaway ni
tp enchik faweb mcm xbg jer
die ckp...
"ain skang da jadik minah indie eh?? "
adesss...
ssh nk jawab.hukhuk.
maklumla enchik faweb xsuke panas2 ni
lgpun die xsuke klu ramai org..
huhu.. terima jela seadanya.

ari yang sama gak aku tpkse keje... outstation la sgt bkn jauh pun
kat shah alam je..
smpai umah pun da 3 lebeh.. pas2 ajak mak g jalan TAR
nk shopping...
gaji punxdpt lagik tp shopping sakan(guna dwet mak n ayah)hahaa
suke2..
tp mak ade pesan..
"ain, da dpt gaji nnt ganti balik dwet mak ni"
pas2 aku pun jawab
"bukan gune dwet mak pun.. gne dwet ayah, so xpyhla ganti"
hahaha. jimat dwet.

ari ahad lak kuar ngan opah, aunty n kazen2
singgah la kat taman air desa waterpark tu
tgk amierah sukan...
pas2 g capsquare(dpt tgk poster je).huhu
pas2 singgah masjid jamek. byk dieorg shopping...
aku yg xbeli pape... jadik driver jer
hukhuk

klah nk lunch ni..daaaaaa

p/s: hepi father day ayah...

4 ulasan:

Unknown berkata...

rugi wo tak pegi.dpt goody baik punye.haha.mggu ni yuna jom!

eLeE berkata...

xpe kak..x rugi x pegi..haha

cikfarahain berkata...

btl2...
hehe

DiLa cAnTik berkata...

lmbt lak nk reply aek nye komen tu....
aku cam tau je pe mksd ko "goodie baik" tu...
hahaha...

Catat Ulasan