Selasa, 16 Jun 2009

semakin hari semakin...

ari2 wat bende yang sama...
bgn pagi2 g keje blk keje tido...
rase cm nk study jer..
rindu zaman dulu2
hukhuk

arini kaki aku saket..
xgune punyer lebah...
aku tpijak lebah smlm... adess saketnye
bisanya sampai menitiskan air mata..
ingt nk MC tp arini leh jln lak.hukhuk.

ms saket tu, aku msg enchik faweb..(amir farid)
die ckp "saket tak yang.."
geramnyer aku bace.. btmbh saket lg rasenye.
adesss
tu pun nk tnye!!!
last2 tido awal menahan saket.

arini aku de present design yang aku wat kat bos
agak cuak la aku...
aku xsuke present2 ni
mcm wat PSM lak
actually aku cume edit2 design yang da ade
so aku xdelah byk keje mcm kwn2 yg lain
yg tpkse blk lewat mlm
hukhuk

aku pun nk tiru aizam la
nk bercuti...
nk kumpul dwet
pas2 bercuti... beshnye...
ape lg kawan2 jom bercuti...
any idea???
just sms me or ym...
hahaha

klah nk stat wat keje ni
da.........

2 ulasan:

Unknown berkata...

weh,kalo sebut name aku tu,letak la link blog aku skali..lalalalal~nti july kte g bcuti.ok?

eLeE berkata...

org atas ni asek nk mencapap je kn kak ain..link kat 'meh baca' da ade..lalala~

Catat Ulasan