Jumaat, 16 April 2010

xsabarnye nk bercuti

skang jam menunjukkan pkul 1032 malam waktu malaysia...
aku baru je lepas gaduh ngan si dia
adesss... sumenye gara2 percutian rancangan kitorg la

kisah bermula...
spt yg aku pnh cte kat blog sblm ni... aku g MATTA fair
dan terbeli satu pakej ke langkawi...
hendak menjadi cerita... aku telah mngajak rakan2 ku ikot join
tetapi mereka bz ngan tugas masing...
so aku telah mengajak familyku ikot serta...
akhirnye sebolat suara... ayah, mak, lop (abg aku) serta uda dan nenek ku ikot serta.
alhamdulilah...ade gak yg akan teman kami disana
xkanlah nk g berdua..no..no..no...
kami xde ikatan pape.. nk kne kejo ngan mak aku
wat la..hehe
semalam lak, kazen2 ku jugak turut serta.
so ini telah menambah bilangan ke 10 orang.
aku menjadi hepi sbb percutian ni lebih meriah
tetapi sebaliknya buat en faweb...
mcm2 alasan die wat... malu, segan (yang len2 tambah sendirik la)
maklumlah nk join family aku...
pdn muke... rasekan... sape suh xpinang aku awal2
hahaha...
tamat bab gaduh tadik, sbb aku pandai menukar topik lain
hahaha


tetibe lak tym ni teringat kat ahmad dhani( ****)
slalu klu aku gaduh, aku slalu gak citer kat die
mane die eh?
da kawen kah??
hahhaa
klah nk tgk tv
daaaaaaa

0 ulasan:

Catat Ulasan