Rabu, 20 Mei 2009

akhirnya

dan akhirnya... aku smpai kat rumah..
selamat tggal utm skudai...
sedeh tol
haha

thanks to all my pren yg sudi angkat barang
pas2 tolon susunkan brg2 dlm kete
huhu

actually brg2 tu still ade dlm kete aku lagik
malasnye nk kuarkan...
sesape nk tolon silakan
hahaha

erm...
citer psl test ENSA yg aku amik arini
aku dpt result je trus gelak besar
mana taknye, tetibe lulus
aku bujet failed.
lulus pun cukup2 mkn jela.
klu aku failed, maybe aku sorg je kot
hahahah
bole je mlm td rilek je aku tido...
pg td bru terkial2 bukak buku..bau kedai lagi buku tu
(to all my pren, sape nk buku ENSA meh la amik dr aku)
hahaha
aku xnk smpan la
brg aku da ckup byk da...

erm..
mulai esok, aku ade misi aku sendiri...
byk agenda2 yg perlu aku settle kan
so aku kne planning btl2
hukhuk

aku nk cte kat umah lak...
mula2 aku smpai kat bandar tasik selatan ni...
terkejut aku.. jln kat taman ni da tutup ngan tiang
aku kne pusing 1 taman nk carik jalan masuk
rupenye2 da ade security guard la pulak
baru sbulan tak blk...
klu sthn agaknye aku xtau jln umah
hahahha

klah aku nk cari tmpt tido ni
nk tido
ngantok..
sok leh main ngan piqah...
huhu

3 ulasan:

Unknown berkata...

misi pe lak ni cik ain..cam james bond la plak..haha

ogee berkata...

saya tau... shopping time...!!! hehehe

.Gha A. berkata...

best gile dah balik umah! jeles saye :) doakan kami-kami ini cepat keluar dari utm nih.. hehe~

ps: cik ain, saya link blog kamu di blog saya ye.

Catat Ulasan