Ahad, 24 Mei 2009

misi yang blom selesai...

haha...
misi pe lak agaknye kn???
nk shopping la... haha
tu yg penting!!!
maklumla SOGO sale..
3 ari aku ulang alik g sogo
ntah ape la yg ade kat sogo tu...
aku rase die pakai bomoh siam kot
aku asik nk g sane je.
hahaha

ari jumaat pas aku g interbiu
syrkt dkt2 ngan umah.. g test la mane tau dpt
thanks to imran yg rekemen aku tmpt tu
mase interbiu tu byk soklan die
1 soklan yg aku xleh lupe...
ape fasa2 SDLC???
aku da luper la
aku xjwb pon... mane nk ingat mende 4 taun lps aku blaja
ngan cik habsah...
padan muke aku.. len kali wat homework dl
jgn men hentam je
moral of the story... klu nk g interbiu bace la buku SADAM
hahaha

smjk aku blk umah ni...
baru arini aku mnghabiskan masa kat umah
tu pun tido yg lebih..huhu
letih kot.. tiap2 ari kuar je
hukhuk

actually aku nk bitau ni
aku da beli tiket Man U...
mahal la jugak.. nk ikot bf punyer psl...
xkisah dr biru pun kadang2 leh tukar merah. hehe.
xkisahla janji kami bahagia
btl x?

erm..
time to sleep..
da......
xoxo

2 ulasan:

Unknown berkata...

tu baru nk ikut bf...sggup ek..heheh

cikfarahain berkata...

ala..
aku penyokong team Malaysia la
hukhuk

Catat Ulasan