Selasa, 12 Mei 2009

kelas..kelas..kelas

kelas???

da abes blaja tp still ade kelas??
huhu
aku join kursus ENSA (nama penoh xtau)
dlm kls ni xleh nk men2
ade ramai lecturer2 yg teror...
yg mngajar aku pun ade (xpyh la aku nk sebutkan nama)
huhu
aku rsse cm kuman je
mcm xnmpk je
huhuhu
duk blkg jd student yg baik...hahah


arini ari kedua aku mghadiri kelas
aku da install ym da...
ade pembaharuan...
smlm bukak facebook ngan cek email je
esok2 leh ar men pet plak
hahaha
jahatnye aku

akhirnya aku da anta tesis psm
alhamdulillah
1 kejayaan yg besar aku rase...
pasni leh grad ngan amannya...
mlm tadik aku rase saket sgt pale
smpai tetido pkai suar jeans
bgn pg2 bru nk burn CD..
akhirnya siap jugak...
huhuhu

actually aku tgh menaip blog ni dlm kelas
sungguh rajin aku kn???
kat blk xde tenet...wawawa

sblm tkantoi bek aku blah dl
huhu
bye

ade smbg lagi... tggu

2 ulasan:

RABIAH AHMAD berkata...

bz n x bz
haha

Mrs Nurul berkata...

hye =)

Catat Ulasan