Khamis, 14 Mei 2009

ari ke-6 ENSA

pejam celik da ari ke 6 da aku dlm kelas ni...

da mcm org kerja lak aku rase

byk pengalaman dalam kelas ni...

study bersama lecturer

mggu terakhir kat skudai ni hanya ddk kat blk je
tp smlm smpat gak aku g jalan2
mkn ikan singgang(ye kot nama die) kat larkin
layan gak...
pas2 g danga city mall tgk art
cantik2 gmbr die tp aku ni maybe xde seni
aku xphm ape yg die gmbrkan...
hahahaha
smlm smpat gak la g danga bay
jalan2 smbil mkn roti boy
mcm ade kekurangan je smlm
sbb da g danga bay tp xkarok..hehe
blk2 bilik je trus tido
saket pale
adesssssssss

2 ari cuti
aku tido je xstudi
ari2 berlalu begitu sahaja...
hahaha...

maklumla over tido...
mgalahkan baby la pulak

now aku ngan layan asam dalam kelas ni
sedap wooo
bkn mengidam k..
sbb aku mmg dr dulu suke asam
cume my mom xbg mkn
sbb nk study... tp skang aku da abes study kan????
aku telan je, magi pun aku mkn
hahaha

klah aku nk study ni...
daaaaaaaaaaa

0 ulasan:

Catat Ulasan