Khamis, 7 Mei 2009

bahagia kah aku???

perghh... rajin tol aku update blog ni maklumla aku xde keje nk wat da..
repot psm??
da siap anta binding.. senin nnt dpt ler
weeeeeee.......shuke2.
lg 1 bala... CD xcombine... mslh gak tu
huhu


aku rase hepi arini... adakah aku bahagia??
hukhuk

alkisahnya
smlm aku baru donlot lagu ejan bg..
lagu cte talentime tu (tajuk xtau la)
die ckp "ko dgr lagu tu sedeh..."
aku pun dgr la..berkali2 smpai da nek bosan da
xbesh pun.. aku xsedeh pun
hahaha
ade ke die kata aku xde perasaan???
erm...maybe kot!hahaha

smlm aku dpt ceramah free dr sitam (bukan nama sebenar)
mmg btl pe ko ckp tu.. sume org ckp cm2
tp nk wat cmne... aku da slh langkah..
at the same time.. aku teringatkan seseorang...(rindu kot)

aku rase cm nk blk je
tp xpyh membazir kan
simpan dwet nk amik tesis nnt..
maklum la aku kan wat 8 set tesis
mane de org cm aku
hahaha...semangat2.

lately ni aku suke tido awal
tido tanpa aku sedar... baring2 terus terlelap
xsmpat nk tarik selimut
sedar2 da pagi...
mcm mlm td pas YM ngan kwn2
then siapkan keje sket trus tido
pg2 bru gelabah nk wat PSM
adesss
isk2... ape nk jadik anak dara ni...
tp aku dpt siapkan jugak
"last minit is perfect"huhu
result cm hampeh
janji aku wat la ngan hati yg ikhlas

erkkk... tetibe aku rase cm nk karok la...
dah lama aku xkarok sejak karok 4jam non stop kt diva aritu
so kwn2 tesis da anta..jom ar karok
bohsan ni...

last karok tu... so bile lg???


ape aku nk bt mlm ni eh???
nk bace novel??? da abes novel pae aku bace
sape2 ade novel nnt bg la aku pinjam
bohsan ni

nk packing barang??? letih ar...
ntah pape ar, aku kne pindah bilik len
klu brg aku sket xpela
ni byk tol..ni pun xtau muat ke tak kete tu
klu tak aku anta courier jela
mcm2 ade beruang pun ckup 1 seat
adesss
bfikir cmne nk pindah ni
hukhuk

letih da menaip...
smbg nnt2 la
cau.............


thanks la kwn2 yg bg komen tu single tu meaning byk.. so jgn sempitkan otak korang k anggap je aku seorang je kat skudai ni hukhuk. mak jauh, ayah pun jauh..hehe

1 ulasan:

Unknown berkata...

jd la single but not available cm aku..hahaha..besh pe...jum la muvie+karok..aku pon bohsan ni..

Catat Ulasan