Rabu, 6 Mei 2009

starting ...

huhu...
akhirnya aku ade blog jugak...
btl ckp akiss klu ade blog leh luarkan pape kn?
dan korg akan tau ape perkembangan terbaru aku kn?
hahaha
minggu ni so tired...
xtau la nape?
repot PSM aku xsiap2 jugak
sibuk tolong KAWAN aku punyer repot
diri sendiri terabai
tp xpe...
aku bkn nk mntak balasan
aku wat ikhlas dari hati
huahuahuahua
emmm...
berbalik pada repot PSM aku tadik...
ade sesapa ke nk tolon aku wat???
klu ade buzz la ym aku
hahaha
mlm tadik leh je aku lyn bace novel
giler ar
ape nk jadik ngan idup aku ni
novel tu pun besh jugak tebal lak tu...
anyway aku bkn jiwang k
saje mgisi masa lapang selain chatting...
keje aku chating2 je... hahaha
kwn aku ckp aku idup tanpa rah tujuan
huhu
lgpun aku nk watpe da... aku da abes
tggu result jela...
panjang gak aku citer ni...
seronok rasenya dapat luahkan isi hati ni
hahahah
maklumla sejak single ni
aku rase cm blur sket...
sume not in mud...
payah la cmni...
idup msti di teruskan...
walaupun z ckp,aku ni duk cini mkn, tido,g toilet, tido balik
tp aku rase lebih bemakna akuduk sini
aku xnk balik umah.........
hahahaha
klah letih ar
sok la smbg lagik
klu wifi dpt kat K9 ni...
bye2

5 ulasan:

Unknown berkata...

stylo gile 1st post...salute la weh..welkam to blog..hahhaa..
p/s:btol ke single ni??ehehe

Tanpa Nama berkata...

x btol.. bidaah semata2 bab2 single mingle ni... huhuhu...

RABIAH AHMAD berkata...

wahwah
tu la
da indu xnk kontek org yg dirindu
22 xnk ngalah, cmne la camni

akiss. berkata...

wah. akhirnya dgr kat ajugak

welkam.

hihi.

hidayah berkata...

ye ke single??? hikhik,,

Catat Ulasan